Μάιος 2002
Ίδρυση της εταιρίας και απορρόφηση της τεχνογνωσίας των στελεχών.
Η νέα εταιρία αναλαμβάνει την υποστήριξη των πελατών της εμπορικής εφαρμογής ΚΥΚΛΩΜΑ 3.
Στόχος της εταιρίας η παραγωγή λογισμικού, η παροχή ειδικευμένων υπηρεσιών πληροφορικής και η προσφορά υπηρεσιών Internet.
Σεπτέμβριος 2002
Έναρξη κατασκευής της εφαρμογή οργάνωσης Primesoft Organizer. Πρόκειται για μία εφαρμογή που με την μεγάλη παραμετροποίηση της μπορεί να οργανώσει από ένα σύλλογο μέχρι ένα ιατρείο.
Οκτώβριος 2002
Ανάθεση από Πολιτικό κόμμα της οργάνωσης του γραφείου Τύπου. Χρόνος Παράδοσης 30 μέρες.
Ιανουάριος 2003
Έναρξη της μελέτης για το Primesoft CRM OFFICEWorks.
Μάρτιος 2003
Συνεργασία με την CPI για την προώθηση ασφαλών φορολογικών μηχανισμών στους πελάτες της Primesoft.
Απρίλιος 2003
Εξουσιοδότηση από το Υπουργείο Οικονομικών για εγκατάσταση των φορολογικών μηχανών
Ιούνιος 2003
Ανάθεση από Νομαρχία Αθηνών της κατασκευής προγράμματος για την μηχανοργάνωση του πρωτοκόλλου των κέντρων αλλοδαπών. Χρόνος Παράδοσης 24 μέρες.
Ιούλιος 2003
Ανάθεση από την Kappa Marine του προγράμματος παρακολούθησης εργασιών για την πώληση σκαφών αναψυχής.
Σεπτέμβριος 2003
Ανάθεση από Πολιτικό γραφείο ευρωβουλευτή της μηχανοργάνωσης των ψηφοφόρων του
Οκτώβριος 2003
Ολοκλήρωση της εγκατάστασης 185 φορολογικών μηχανών σε ισάριθμες εγκαταστάσεις της εμπορικής εφαρμογής του διαθέτει η Primesoft ΚΥΚΛΩΜΑ3 σε όλη την Ελλάδα.
Δεκέμβριος 2003
Παρουσίαση της εφαρμογής Primesoft Organizer ver 2.5 και διάθεση της μέσα από το δίκτυο συνεργατών.
Ιανουάριος 2004
Παραδίδεται το πρώτο μέρος της εφαρμογής στην Kappa Marine
Μάρτιος 2004
Παραδίδεται η εφαρμογή στο πολιτικό γραφείο του ευρωβουλευτή.
Ιούνιος 2004
Παραδίδεται ολόκληρη η εφαρμογή στην Kappa Marine
Σεπτέμβριος 2004
Ξεκινάει η δημιουργία της πρωτότυπης εφαρμογής πωλήσεων με την ονομασία SALES.
Δεκέμβριος 2004
Συνεργασία με την εταιρία OKTABIT ,ένα από τους μεγαλύτερους διανομής ειδών πληροφορικής, για δημιουργία ειδικών εφαρμογών για αυτόματη ενημέρωση της εφαρμογής SALES με τις τιμές χονδρικής που διαθέτει στους πελάτες.
Μάρτιου 2005
Ξεκινάει η διάθεση της εφαρμογής SALES σε πελάτες και καταστήματα πληροφορικής.
Απρίλιος 2005
Παρουσιάζεται η νέα έκδοση της εφαρμογής Organizer Deluxe ειδική για ομάδες εργασίας πωλήσεων και γραφεία
Σεπτέμβριος 2005
Ξεκινάει η δημιουργία της εφαρμογής PRIMEWORKS3 που θα αντικαστασήσει την εφαρμογή ΚΥΚΛΩΜΑ3 που είναι γραμμένη σε Dos περιβάλλον. Αναπτύσσεται σε περιβάλλον Windows βασισμένη σε MS SQL και Visual Studio
Φεβρουάριος 2006
Ξεκινάει η εγκατάσταση της δοκιμαστικής έκδοσης PRIMEWORKS3 πιλοτικά σε 10 πελάτες ώστε να γίνει πιο γρήγορα η δοκιμή λειτουργίας της εφαρμογής
Σεπτέμβριος 2006
Η εφαρμογή παίρνει την τελική μορφή ERP και δοκιμάζεται σκληρά σε πραγματικές συνθήκες
Ιανουάριος 2007
Το PrimeWorks3 είναι έτοιμο για διάθεση στην αγορά και ήδη αριθμεί 18 εγκαταστάσεις
Ιανουάριος 2008
Το PrimeWorks3 αντικαθιστά επάξια το Κύκλωμα3 και βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση. Αριθμεί 70
Ιανουάριος 2009
Το PrimeWorks3 έχει φτάσει στην έκδοση 2.0.0 και εμπλουτίζεται καθημερινά. 160 πελάτες το χρησιμοποιούν καθημερινά χωρίς κανένα πρόβλημα
Ιανουάριος 2010
Η Υποστήριξη γίνεται πλέον on-line μέσω internet και η Primesoft παρέχει στους πελάτες της την καλύτερη και ταχύτερη υποστήριξη της αγοράς
Ιανουάριος 2011
Οι πελάτες μας στέλνουν τις απόψεις τους. 100% ευχαριστημένοι πελάτες....
|