Primesoft Logo                   Έξυπνες ολοκληρωμένες
                            λύσεις για κάθε επιχείρηση
 
   
   
 

Μάθετε τι μπορείτε να κάνετε με το νέο σας τηλεφωνικό κέντρο
και πως θα μειώσετε τα έξοδά σας

 
 

Call Center

 

Προγραμματιζόμενα τηλεφωνικά κέντρα με το λογισμικό ανοικτού κώδικα Asterisk.

Το Prime CallCenter χρησιμοποιεί μια ομάδα τεχνολογιών/πρωτοκόλλων για να παρέχει φωνητική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, με πολύ καλή ποιότητα ήχου και χωρίς κόστος στο εσωτερικό δίκτυο της επιχείρησης, συνδέοντάς το παράλληλα με εξωτερικές τηλεφωνικές γραμμές. Οι οποίες να είναι ISDN, PSTN, GSM και κυρίως VOIP από τους αντίστοιχους providers με πολύ φθηνά πάγια και ομιλίες.
Το τηλεφωνικό κέντρο έχει όλες τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει σήμερα ένα κέντρο τελευταία τεχνολογίας, όπως:

Εσωτερική Αριθμοδότηση.
Σύνδεση συσκευών VoIP αλλά και υπολογιστών μέσω αντίστοιχου λογισμικού (Softphone), που υποστηρίζουν τα πρωτόκολλα SIP ή IAX. Άρα μπορούμε να έχουμε όσα εσωτερικά θέλουμε, σε κάθε σταθμό εργασίας, χωρίς να αγοράσουμε συσκευές. Μπορούμε να επιλέξουμε IP Phones από μια μεγάλη ποικιλία στην αγορά, ανάλογα με τις ανάγκες μας.

Αναγνώριση κλήσεων
στα εσωτερικά

Κλήσεις συνδιάσκεψης

με εικονικού χώρους (δωμάτια)

Ομάδες κλήσης.

Ορισμός ομάδων εσωτερικών, πχ 1 Πωλήσεις, 2 Λογιστήριο και τα λοιπά.

Ηλεκτρονική γραμματεία.

Ωράριο λειτουργίας της εταιρίας,
Με διαφορετικά μηνύματα και λειτουργίες, και πολλές δυνατότητες.

Αυτόματη διανομή κλήσεων
σε εσωτερικές τερματικές συσκευές

Καταγραφή κλήσεων,
Χωρίς επιπλέον εξοπλισμό.

Φωνητικό Ταχυδρομείο.
Το κάθε εσωτερικό έχει το δικό του προσωπικό τηλεφωνητή

Φωνητικό Ταχυδρομείο στο Email.
Τα μηνύματα του τηλεφωνητή μας  τα λαμβάνουμε στο e-mail μας.

Υπηρεσίες Fax
FAX από τον υπολογιστή μας, αποστολή εξερχομένων email σε Fax, και των εισερχόμενων Fax σε Mail.

Αυτοματοποιημένη διαχείριση
πολλών εξωτερικών γραμμών διαφορετικού τύπου (ISDN/PSTN/GSM)

Υποστήριξη Video-κλήσης.
Μέσω συσκευών που το υποστηρίζουν ή από τα softphone

Προώθηση κλήσεων, Αναμονή κτλ.

Reports
των πληροφοριών των κλήσεων του κέντρου

Προγραμματισμός
εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με υποστήριξη δρομολόγησης κλήσης ανάλογα των αριθμό

Υπηρεσία Speed dial.
Καλούμε από το εσωτερικό κάποια νούμερα με τη χρήση ενός πλήκτρου.

Υπηρεσία Follow-me.
Προώθηση του εσωτερικού μας σε άλλο, σε κινητό , σε σταθερό κτλ.

Υπηρεσία CallmeBack.
Καλούμε από συγκεκριμένο νούμερο και μας παίρνει αυτόματα το κέντρο

Υπηρεσία DISA.
Καλούμε από συγκεκριμένο νούμερο  συνδεόμαστε στο κέντρο και παίρνουμε

Μουσική στην Αναμονή.
Μπορούμε να επιλέξουμε συγκεκριμένα mp3 και να τα παίζει το κέντρο

Κλήση από το Outlook. Μπορούμε να επιλέξουμε την επαφή από το outlook και να μας τον καλέσει χωρίς να πληκτρολογήσουμε το νούμερο

EMAIL Server.
Το κέντρο είναι και ένας mail server εάν επιθυμούμε, με διαχείριση λογαριασμών και υποστήριξη και
Webmail.

Διασύνδεση  
διαφορετικών Asterix μαζί.

Σύνδεση με ERP PrimeWorks
Παρακολουθήστε τις κλήσεις σας απο το ERP σας, και κρατήστε ιστορικό κλήσεων στην καρτέλλα του
κάθε πελάτη.

 

   

 

 

PrimeOffice

PrimeOffice



 

 
 
       
follow us Επικοινωνία
facebook YouTube Επικοινωνήστε μαζί μας
twitter

Google
     Αρχική Σελίδα | Εφαρμογές | Υπηρεσίες | Περιφερειακά | Downloads | Η Εταιρία | Επικοινωνία | E-Shop