|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Μάθετε τι μπορείτε να κάνετε με το νέο σας τηλεφωνικό κέντρο
και πως θα μειώσετε τα έξοδά σας |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Προγραμματιζόμενα τηλεφωνικά κέντρα με το λογισμικό ανοικτού κώδικα Asterisk.
Το Prime CallCenter χρησιμοποιεί μια ομάδα τεχνολογιών/πρωτοκόλλων για να παρέχει φωνητική συνομιλία σε πραγματικό χρόνο, με πολύ καλή ποιότητα ήχου και χωρίς κόστος στο εσωτερικό δίκτυο της επιχείρησης, συνδέοντάς το παράλληλα με εξωτερικές τηλεφωνικές γραμμές. Οι οποίες να είναι ISDN, PSTN, GSM και κυρίως VOIP από τους αντίστοιχους providers με πολύ φθηνά πάγια και ομιλίες.
Το τηλεφωνικό κέντρο έχει όλες τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει σήμερα ένα κέντρο τελευταία τεχνολογίας, όπως:
Εσωτερική Αριθμοδότηση.
Σύνδεση συσκευών VoIP αλλά και υπολογιστών μέσω αντίστοιχου λογισμικού (Softphone), που υποστηρίζουν τα πρωτόκολλα SIP ή IAX. Άρα μπορούμε να έχουμε όσα εσωτερικά θέλουμε, σε κάθε σταθμό εργασίας, χωρίς να αγοράσουμε συσκευές. Μπορούμε να επιλέξουμε IP Phones από μια μεγάλη ποικιλία στην αγορά, ανάλογα με τις ανάγκες μας.
Αναγνώριση κλήσεων
στα εσωτερικά
Κλήσεις συνδιάσκεψης
με εικονικού χώρους (δωμάτια)
Ομάδες κλήσης.
Ορισμός ομάδων εσωτερικών, πχ 1 Πωλήσεις, 2 Λογιστήριο και τα λοιπά.
Ηλεκτρονική γραμματεία.
Ωράριο λειτουργίας της εταιρίας,
Με διαφορετικά μηνύματα και λειτουργίες, και πολλές δυνατότητες.
Αυτόματη διανομή κλήσεων
σε εσωτερικές τερματικές συσκευές
Καταγραφή κλήσεων,
Χωρίς επιπλέον εξοπλισμό.
Φωνητικό Ταχυδρομείο.
Το κάθε εσωτερικό έχει το δικό του προσωπικό τηλεφωνητή
Φωνητικό Ταχυδρομείο στο Email.
Τα μηνύματα του τηλεφωνητή μας τα λαμβάνουμε στο e-mail μας.
Υπηρεσίες Fax
FAX από τον υπολογιστή μας, αποστολή εξερχομένων email σε Fax, και των εισερχόμενων Fax σε Mail.
Αυτοματοποιημένη διαχείριση
πολλών εξωτερικών γραμμών διαφορετικού τύπου (ISDN/PSTN/GSM)
Υποστήριξη Video-κλήσης.
Μέσω συσκευών που το υποστηρίζουν ή από τα softphone
Προώθηση κλήσεων, Αναμονή κτλ.
Reports
των πληροφοριών των κλήσεων του κέντρου
Προγραμματισμός
εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων με υποστήριξη δρομολόγησης κλήσης ανάλογα των αριθμό
Υπηρεσία Speed dial.
Καλούμε από το εσωτερικό κάποια νούμερα με τη χρήση ενός πλήκτρου.
Υπηρεσία Follow-me.
Προώθηση του εσωτερικού μας σε άλλο, σε κινητό , σε σταθερό κτλ.
Υπηρεσία CallmeBack.
Καλούμε από συγκεκριμένο νούμερο και μας παίρνει αυτόματα το κέντρο
Υπηρεσία DISA.
Καλούμε από συγκεκριμένο νούμερο συνδεόμαστε στο κέντρο και παίρνουμε
Μουσική στην Αναμονή.
Μπορούμε να επιλέξουμε συγκεκριμένα mp3 και να τα παίζει το κέντρο
Κλήση από το Outlook. Μπορούμε να επιλέξουμε την επαφή από το outlook και να μας τον καλέσει χωρίς να πληκτρολογήσουμε το νούμερο
EMAIL Server.
Το κέντρο είναι και ένας mail server εάν επιθυμούμε, με διαχείριση λογαριασμών και υποστήριξη και
Webmail.
Διασύνδεση
διαφορετικών Asterix μαζί.
Σύνδεση με ERP PrimeWorks
Παρακολουθήστε τις κλήσεις σας απο το ERP σας, και κρατήστε ιστορικό κλήσεων στην καρτέλλα του
κάθε πελάτη.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|